Pagina's

vrijdag 7 februari 2014

1 KLEUR JFF 8

Lantaarntje!

Ja hoor daar komt weer het lantaarntje van Tim Holtz!
De laatste weken tijdrovende opdrachtjes gemaakt!
Dit wordt er weer één zo van "2 vliegen in 1 klap".
Leuk voor JJF en voor een lieve vriendin!
Als het even kan probeer ik een combi te maken.









Wat had ik nodig?

Dat viel reuze mee hoor in mijn geval haha

Stamps:





Ink:





Embossingpowder:





Dies:
Tim Holtz
Het lantaarntje






Paper:
Papicolor
Anjer wit



Other Materials:
Dodz
Stickles
Prima Marketing
Dutch Doobadoo
Magnolia

Mica
Blokker
Joy

Diamond
Paper Roses White

Hoekjes
Chandelier Garland wit

Lichtje
Blossom lijm
Tools:









Piep ook eens langs bij de andere dames van JFF:


4 opmerkingen:

  1. Nou Von, hij staat te pronken om mijn dressoir. Het is echt een plaatje en natuurlijk in het echt nog véééél mooier. xxxSyl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OH!!!!!!! Yvonne, this is so precious and lovely, wow. I am searchin for words. absolutely and totally fabulous! lots and lots of work in this precious project. Hugs.l

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Yvonne,

    Wat een bjoetie je lantaarn van Tim Holtz super leuk lijkt me ook moeilijk om te maken en met dat licht erin helemaal toppie,heel leuk gezicht.

    En wat heb je hiervoor een prachtige kaart voor je mams gemaakt super zo'n explosion box lijkt me ook niet makkelijk.Het rompertje was zeker een feest om te maken heb alweer in roze in bestelling staan,en ga nu met een verwacht kleinkindkaartje verder.

    lieve groetjes Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig en mooi, met de bloemen! groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen