Pagina's

vrijdag 18 april 2014

JUST FOR FUN 13

Volop in het lente seizoen

Wakker worden met de vogeltjes daar denk ik als eerste aan bij de lente!
Frisse kleurtjes en licht.
Art Specially was weer super en ik heb daar de 2 hoofdstempels vandaan.
De tekst en het vogeltje.

Hier het resultaat:

De achtergrond



Zo dat was het weer!


De gebruikte spullen zijn:


Stamps:
Lost-coast-designs
background “flagstones”

io
hero arts
whimsey stamps
tekst “Why Do Birds”
Birdie Told Me
love mini tickets
Ink:
distress ink


Stazon
tumbled glass, broken china, seedless preserves, dusty concord
gothic purple



Embossingpowder





Dies:








Paper:
Schut
Color core

aquarel glad 300g
paars/blauw
wit( overblijfsel)



Other Materials:
Dutch Doobadoo
Panduro
Prima Marketing
mask Burlap
veertjes, mozaik steentjes
frame ( zelfgemaakt met mold’n pour)
Tools:

blending tool, my stik permanent, olba lijmkit, glossy accent


Benieuwd naar Sylvia en Annemieke???
Ik wel!
Sylvia
Annemieke


5 opmerkingen:

  1. Wat laat je hier een prachtig gemaakte ondergrond zien, Yvonne.
    Een ontzettend mooi geheel geworden.
    Fijne paasdagen, Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah!!!!! a pink spring! I love everything in pink! gorgeous card. Yvonne, Lovethe gorgeous feathers decorating your card, and the cute tiles. Very pretty!Happy Easter. Hugs. xox

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beetje laat maar ik kreeg visite ha,ha. Maar het is een plaatje Von. De achtergrond, de kleuren, de stempels, helemaal geweldig. En ik vind die steentjes ook tรณp en natuurlijk ook het frame. Ja als ik blijf kijken valt me steeds meer op.
    Liefs Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Art Specially heeft jullie goede inspiratie gegeven, hele mooie kaart Yvonne
    en prachtige stempel en steentjes....heel gaaf!!!
    Hele fijne paasdagen en groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a beauty! Love the colors and you did a fantastic job!
    Hugs, Cathy-Lynn

    BeantwoordenVerwijderen